Objednávka
- Podklady pro tisk nejlépe zašlete emailem, pokud jsou velkého objemu použijte www.uschovna.cz nebo jakýkoliv cloud kromě ulož to
- K tiskovým datům určitě přiložte popis tisku, který by se měl skládat z:
- počtu kusů
- rozměru po ořezu
- jednostranný nebo oboustranný tisk - barevný černobílý
- druh papíru
- termín zhotovení
- telefon a Vaše jméno
- pokud je nám vše jasné uděláme kalkulaci, kterou Vám zašleme zpět a po příjmu jejího potvrzení začínáme tisknout a ve chvíli zhotovení zasíláme opět email o vyhotovení zakázky
Jednoduché zakázky, tedy tisk a ořez na formát, máme hotové během pár hodin, ale v extrému jsme schopni vše realizovat i do půl hodiny. Doba zpracování záleží na složitosti knihařských prací, tedy vazby, skládání, bigování atd. Ale je pravidlem, že se snažíme všechno mít hotovo stejný den.
Doprava
- Váš tisk si můžete vyzvednout osobně denně od 9 do 17.30 hod.
- Můžeme Vám zaslat tisk MESIKem po Praze nebo PPL
Jak připravit tisková data
- Zde najdete samostatný článek - Příprava dat k tisku
Vlastní materiál - papír
- pro archový tisk ideálně formát SRA3 - 450x320mm do gramáže 300gr
- ideálně dodejte 10% archů navíc, papír se může zaseknout ve stroji nebo vyjet chybně, což nemůžeme na donesených materiálech ovlivnit. Ve stohu papíru též není snadné objevit chybu.
- pro velkoformátový tisk bereme vlastní materiál jen vyjímečně pouze po předešlé dohodě
Platba
- Hotově, kartou u nás nebo dobírkou
- Pro stálé zákazníky je možná fakturace se splatností. Vyžaduje pravidelný tisk a nulový záznam v registru dlužníků
- Platba fakturou předem - pro zákazníky, kteří nechtějí platit hotově, tisknou málokdy, vystavíme fakturu a po příjmu platby na náš účet tisk předáme.
Reklamace
- Samozřejmě se může stát, ze se někde stane chyba. I proto vyžadujeme aby veškeré parametry byly podrobně vypsány v emailu aby v tomto směru bylo naprosto jasno.
- Pokud je to nutné přijďte schválit náhled tisku.
- Odchylky od tiskové kvality na nestandartní materiály nemohou být důvodem reklamace.
- Nicméně i v těch několika málo případech reklamací, které za rok řešíme, zákazník nakonec vždy odchází spokojen.